torstai 20. lokakuuta 2011

Ruutuun!

Tänä syksynä tullut enemmän kuin usein todettua, että opiskelu alkaa todellakin häiritä harrastamista :( Toisaalta, nyt on mielenkiintoisia kursseja menossa jatkuvalla syötöllä eli olisi hyvä käyttää vapaa-aikaa myös opiskeluun, mutta toisaalta sitä haluaisi ehtiä myös koiran kanssa jotain touhuamaan. Ens viikolla tätä dilemmaa ei onneksi ole, sillä meillä on ensimmäistä kertaa väliviikko :)

Agitukset on meidän osalta jääneet todella vähiin viime viikkoina, oikeastaan täysin olemattomiin. Tokoiltu ollaan sentään vähän ja nyt onkin projektina oikeasti saada avoimen luoksetulo ja kaukokäskyt eteenpäin. Keskiviikon tokotreeneissä tehtiin pitkästä aikaa ruutua. R muisti melko nopsaan mistä oli kyse eli sehän on meillä tällä hetkellä hauskaa vauhti-ilottelua ruutuun ja takaisin mun luo. Vihjesanana mulla on ruudussa käytössä "missä RUO" ja lähetyskäskynä "RUUTUUN" (aiemmasta viisastuneena nyt kirjoitan tänne käskysanat siltä varalta, että ne taas unohtuu ;)). Nyt tehtiin noin 1m x 1m ruudulla ja sitä lähdetään taas kasvattamaan koekokoiseksi samoin kuin lisäämään lähetysetäisyyttä (nyt noin 5m).
Lisäksi tehtiin edestä sivulletuloja. Ne on ollut Retulla hitaat, mutta oon tehnyt niitä nyt viime aikoina usein ruokinnan yhteydessä ja johan niihinkin on tullut vauhtia. Lisää vaan vielä treeniä, josko niihin sitten alkaisi yhdistyä myös vauhti. Lopuksi tehtiin vielä lyhyt paikallamakuu, olin piilossa lähes koko ajan, mutta kävin välissä palkkaamassa. Vähän R vilkuili ympärilleen, mutta suht rauhassa makasi pääasiassa. Kotona tehtiin vielä takapalkan aktivointia, mitä on tehty nyt parin viikon ajan. Senkin kanssa siis tarkoitus siirtyä seuraavaan vaiheeseen ihan lähipäivinä.
Niin ja löysin sattumalta ihan loistavan treeninamin Retulle, nimittäin pinaattiletut :D Ajattelin, ettei R niitä söisi, kun on niin nirso, mutta vielä mitä! Eli yksi hyvä vaihtoehto lisää mun treeninamiarsenaaliin :)

1 kommentti:

  1. Täytyypä kokeilla noita pinaattilettuja! Mä oon käyttäny tavallisia ja verilettuja, ja ne ainakin meillä kelpaa. :)

    VastaaPoista