tiistai 8. marraskuuta 2011

Haastetta pukkaa

Tunnuksen saaneen pitää;
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään


Kiitos vaan Suville (ja Hannikselle) haasteesta ;) Aika monella vaikuttaisi tosiaan olleen jo haaste blogissaan, mutta heitetään nyt haaste seuraaville: Laura, Sonja, Sofi, Anne, Tuuli, Tiia, Katja ja Outi. Sikäli mikäli haastetta ei teille vielä ole tullut :)

Sitten niihin satunnaisiin asioihin

1. Tunnistan todella monia koirarotuja ulkonäöltä. Harvoin tulee kadulla vastaan rotua, jota en tunnistaisi. Eli joko rotujen määrä on supistunut tai sitten oma rotutietous on lisääntynyt jatkuvasti.
2. Olen todella huono suunnittelemaan treenejä etukäteen. Ja vaikka saisin treenin suunniteltua etukäteen, suunnitelmassa pysyminen ei useinkaan onnistu. Saati sitten treenien analysointi jälkikäteen eli suunnitelman ja siinä pysymisen hyöty on plus miinus nolla.
3. Haaveilen omakotitalosta metsän reunassa, jonka pihassa on koirilla tilaa juosta ja saisi oman agilitykentän <3 Tämä haave odottaa vielä toteutumistaan ainakin valmistumiseen asti (ja tod. näk. pidempäänkin, sitä lottovoittoa odotellessa..), mutta ainahan sitä saa haaveilla..
4. Mä varmistan edelleen aina kotoa lähtiessä, ettei sukkia, rintsikoita tai muuta tuhottavaksi kelpaavaa jää lattioille. Sukat ja rintsikat on todennäköisesti entisiä, jos niitä erehtyy jättämään lattioille Retun jäädessä yksin.
5. Oon jo pari vuotta sitten päättänyt, että mun seuraava koira tulee olemaan australiankelpie. Siinä koirassa vaan täsmää kaikki mun kriteerit eli vilkas, itsevarma, avoin ja ystävällinen, passeli koko ja rakenne, lyhyt turkki ja pk-oikeudet. Käyn harva se päivä rotuyhdistyksen sivuilla ja tutkimassa kasvattajien sivuja. Uskoisin, että sitten, kun pennun aika tulee, niin oon melko hyvin jo rotuun perehtynyt tällä tahdilla ;)
6. Epäonnistunut treeni saa helposti mut menettämään toivon koko asian osalta (kuten ehkä on voinut lukea täältä blogistakin ;)). Asiaa pahentaa vielä se, että mun asenne vaikuttaa myös koiraan, jolloin sekään ei kunnolla yritä ja noidankehä on valmis. Tällä hetkellä mun toivo menetetty -listalla on agissa kontaktit ja tokossa kaukot. Tarvisin jonkun kädestä pitäen viemään mut vaikeista vaiheista yli niin, että pääsisin treeneissä eteenpäin.
7. Rakastan kouluttamista ja haluan kehittyä siinä jatkuvasti paremmaksi. Se tunne, kun omat koulutettavat onnistuu ja edistyy on mahtava.
8. Olen vannoutunut jääkiekkofani, vaikka viime vuosina matseissa käynnit on jääneet ihan olemattomiin. HIFKin tilannetta tulee seurailtua pitkin kautta ja Suomen maajoukkuepelit pyrin aina katsomaan. Ehkä tällä kaudella voisi pitkästä aikaa käydä myös ihan paikan päällä katsomassa HIFKin peliä jäähallilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti